BULETIN INFORMATIV 2019.docx 30,3 KB
ORDIN MS nr. 1078 din 24 iulie 2010 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a direcţiilor de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti şi a structurii organizatorice a acestor autorităţi.
Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor autorităţii sau instituţiei publice
Regulamentul de organizare şi funcţionare
Aprobat prin ORDIN MS nr. 1078 din 24 iulie 2010
Organigrama aprobată conform legii
Anexa nr. 2 la ORDIN MS nr. 1078 din 24 iulie 2010
Alte regulamente aplicabile la nivelul instituției:
Numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice
Director executiv - Dr. Tar Gyöngyi tel. 0742 141 271 csutak@nextra.ro
Director executiv adjunct de sănătate publică –
Director executiv adjunct financiar contabil – Ec. Mihók Enikő tel. 0744 693 829 eniko_mihok@yahoo.com
Funcţionarii responsabili cu difuzarea informatiilor publice:
Lukács Erika 0266-310423
Szabó Gyula 0740 147 822 gyuszi@aspharghita.ro
Coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet
Direcţia de Sănătate Publică Harghita
Str. Mikó nr. 1. Miercurea-Ciuc
Tel 0266-324483, 310423 Fax: 0266- 371142
E-mail: dspj.harghita@aspharghita.ro
Programul de functionare:
În afara urgenţelor programul de funcționare al Direcţiei de Sănătate Publică Harghita Luni - Joi : 07:30 – 16:00, vineri 7:30 - 13:30.
Permanenţa: se va organiza în zilele lucrătoare între orele 16-20, iar între orele 20-08 chemare de la domiciliu şi permanenţă telefonică. Sâmbăta şi duminica permanenţa se va organiza între orele 9-19 la sediul DSP, între orele 19-09 chemare de la domiciliu şi permanenţă telefonică
Relaţii cu publicul :
Programul de lucru cu publicul - prin secretariatul instituției- luni între orele 08:30 - 18:30, marți-vineri între orele 08:30 - 16:30
Programul cu publicul al specialiştilor: luni şi miercuri între orele 09:00 - 12:00.
Pentru avizări şi autorizări sanitare, programul cu publicul: luni şi miercuri între orele 08:00 - 12:00
Programul laboaratoarelor:
Laborator diagnostic microbiologic: 08:00 - 15:00
Laborator chimie sanitară şi toxicologie: 08:00 - 15:00
Laborator igiena radiaţiilor: 08:00 - 14:00
Programul de audienţe
Director executiv - miercuri între orele 13:00 - 15:30
Directorul executiv adjunct economic - luni între orele 08:00 - 12:00
Director executiv adjunct de săn. publ. - vineri-între orele 11:00 - 13:00
Igiena mediului: Luni şi miercuri 09:00 - 13:00
Compartimentul de igiena școlară: Luni și miercuri: 08:30 - 14:00
Epidemiologie: luni si miercuri: 08:00-14:00
Igiena alimentației: Luni, miercuri între 08:30 - 14:00
Compartiment de medicina muncii: Luni și miercuri: 08:30 - 14:30
Compartimentul de evaluare și promovare a sănătății , zilnic 08:00 - 15:00
RUNOS: - zilnic între orele 10:00 - 13:00
Compartimentul juridic: luni și miercuri 11:00 - 13:00
Modul de înscriere: prin telefon - 0266-310423
Sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil
Bugetul aprobat: anual prin legea bugetului de stat
Bilanțul contabil: conform legii.
Programele şi strategiile autorităţii sau instituţiei publice
Direcţia de Sănătate Publică Harghita realizează politicile şi programele naţionale de sănătate, elaborează şi implementează programe locale de sănătate publică, organizează şi coordonează structurile sanitare, elaborează evidenţele statistice în probleme de sănătate publică şi asigură planificarea şi derularea investiţiilor finanţate de la bugetul de stat pentru sistemul de sănătate.
Lista cuprinzând documentele de interes public
Lista cuprinzând categoriile de documentele produse/gestionate potrivit legii
Eliberarea autorizațiilor de liberă practică pentru activităţile conexe actului medical
Preluarea, verificare şi transmiterea dosarelor pentru eliberarea documentelor necesare recunoaşterii calificărilor române în celelalte state ale Uniunii Europene pentru medici
Cereri și formulare tipizate și folosite
Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate
Conform art. 21,22 din Legea nr. 544/2001:
Art. 21
(1) Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autorităţi ori instituţii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere şi atrage răspunderea disciplinară a celui vinovat.
(2) Împotriva refuzului prevăzut la alin. (1) se poate depune reclamaţie la conducătorul autorităţii sau al instituţiei publice respective în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă de către persoana lezată.
(3) Dacă după cercetarea administrativă reclamaţia se dovedeşte întemeiată, răspunsul se transmite persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunerea reclamaţiei şi va conţine atât informaţiile de interes public solicitate iniţial, cât şi menţionarea sancţiunilor disciplinare luate împotriva celui vinovat.
Art. 22
(1) În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute în prezenta lege, aceasta poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plîngerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7.
(2) Instanţa poate obliga autoritatea sau instituţia publică să furnizeze informaţiile de interes public solicitate şi să plătească daune morale şi/sau patrimoniale.
(3) Hotărârea tribunalului este supusă recursului.
(4) Decizia Curţii de apel este definitivă şi irevocabilă.
(5) Atât plângerea, cât şi recursul se judecă în instanţă, în procedură de urgenţă, şi sunt scutite de taxă de timbru.